Finns...

För ett tag sedan så fick jag Mormors favorit låt i huvudet, sen bara försvan den, jag har försökt att komma på den själv men det går inte. 2 gånger har detta hänt.. läskigt men skönt då vet jag tat hon är med mig/oss hela tiden.
Nu har hon lite annat för sig, Nu ska hon se efter min älskade kusin Erik...

Erik har varit med i en bilolycka och ligger i uppsala. Han har kämpat sig fast vilket känns super skönt.
Jag kommer inte skriva något om detta här då jag vill respektera hans familj och även erik sj.
jag skriver bara till honom inte om honom...
Jag älskar dig Erik så mycket du finns i mitt hjärta..
Jag kommer snart och hälsar på..

Vad händer annars då jo ganska mycket.
jobbar för fullt och har även lite andra planer för hösten... känns skrämmande men jag tror att det kan bli bra.... men inget är bestämmt ännu ;)

nu väntar sängen... god natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0