38,8

Jaha då kör vi igen =(
Tog nyss tempen på Svea och den visade 38,8... Vad är detta???

Hon som började bli bättre å nu åker hon på feber, hela dagen i går pep hon men jag trodde det var för att hon har varit sjuk, i dag var lika, så när ANders tog i henne tyckte han att hon var lite varm så jag tog tempen och ja visst så... FEBER!!!

aaaaa blir galen...

Har ialf haft besök i dag av underbara Mathilda å Markus. Möte upp dom på lager där jag fixade en kläning till nästa onsdag ( så nu måste jag köpa skorna) =)
bjöd på fika och tidig middag.
Nu har alla åkt även Anders som skulle på jägarexamen och Tyra hon är ute å leker... SKÖNT!!!

Så nu blir det att försöka röja lite Jo just det SVea hon sover!!!!

HA en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0