Beställning...

Sitter å tittar på hm och har en STOR kundvagn där.. hmmm vet ine hur jag ska göra..
Svea och Tyra behöver kläder till sommaren. nog för att TYra kan ha sina gamla i år igen men hon ska ju inte behöva ha dom i 3 år =)
Provade shrts på henne som hon hade vid sin första sommar då 1 år hon kan ha dom ännu =)
Svea därimot hon är lite större så där behövs det=)

I natt då åkte Anders Till kreta med skolan å blir borta en vecka. ska komma hem dagen före Tyras födelsedag, men som det ser ut där nere så blir han vel kvar...

Iveckan är det ganska mycket som ska fixas vi ska till hjärtläkaren med tyra å sen ska vi ha utvecklingssamtal på dagis, funderar på en sväng till ikea men det får vi se =)

Sen ska det jobbas å bakas till kalaset =)

i morgon kommer farmor å hämtar prinsessorna för jag ska åka på personalfest med birka sen ska jag jobba på söndag =)

Ha en bra dag det ska jag försöka he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0