Birka Paradise

Jaha då har man kommit hem från en super rolig resa =)

Igår mose när jag kom till buss stationen så fick vi en liten godibag med innehållet:


1 öl
2 snapps
1 vodka
red bull
macka
chips
choklad

+ att jag själv hade med mig 3 cider + att jag även fick en till =)

Kl var kvart över elva då jag öppnade den första cidern
sen vid tolv då tog vi den första snappsen, efter det så gick allt vidare av bara farten =)

När bussen landade i sthlm så hade vi 1 1/2 timme att spendera på en restaurangbåt som låg i hamnen, där vi satt och pratade med en öl eller två =)

När vi kom på båten så begav vi o ss upp på bechen och solade å bubbla självklart var drinkarna ett viktigt i nslag =)


Solariumet gav färg =)

När vi vid åtta tiden var klara i solen gav vi oss ner till taxfreen för att inhandla lite drika till kvällen.
till hytterna och gjorde i ordning sig för att äta middag ( ja ni har läst rätt ingen mat under tiden och nu var kl 21.00) vi intog våra platser i matsalen och när vi fick in våran mat så SLEVADE vi i oss utan att tänka =)

Sen var det PARTY!!!!!

Alla hade så trevligt vi dansade å drack en hel del.

när dicsorna stängde kl 03.00 tog vi oss ner till hytterna och fortsatte, kl 04.30 låg jag i sängen...

Lördagen startade med ett besök på taxfreen å köpte presenter till barnen å anders samt farmor å farfar,
sen vart det frukost.

Efter våran jätte långa konferans möte på ca 1 timme så vart det dans för hela slanten... varför sluta dansa ????

Vi dansade tills att båten stod helt still i hamnen i sthlm så då vart det att hämta väskorna å ta sig ut.
Köpa korv och sätta sig i bussen för att ta sig hem =)

vel hemma så tog jag mig till Falun där per fick ta min bil hem å jan földe efter.. kände mig inte helt 100 på att köra...
Nu ligger jag i soffan å ska snart sova kan behövas efter denna resa =)

Men vi ska göra det i gen kan jag lova =)

Nej nu så avslutar jag för denna gång..
puss å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0