Cykel..

Ja jag kom hem i morse vid 05.00 tiden efter att ha jobbat på sista husetgungar på galaxen innan sommaren.
Sov vel till tio då jag hörde folk på gården, somnade om en stud =)
Skönt ska jag säga...

När jag vaknat till tog jag bilen till hackmora för att lämna tillbaka den tog med cyklen oxå. Cyklade ner till sågmyra igen och drog ett varv runt byn, tänkte först cykla runt gopen. men tittade upp mot himlen och funderade på om det skulle bli regn... Ja kanske, men fa fan jag chansar så jag svänga tillbaka mot gammla järnvägen och tog mig runt sjön det tog 45 min trodde det skulle ta MYCKET längre tid, så nu har jag gjort det =)

Har även kollat runt på lite kläder, behöver cykelbyxor så man inte får ont i rumpan. ska även köpa ett vattenbälte och en hållare för flaskan.

Idag är det ju morsdag och jag är sj hemma =( barnen kommer senare idag tillsammans med Anders då hoppas jag att thaien har öppet så blir det middag där ifrån... yummmiiii...

Nu ska jag ta och plocka lite, hade tänkt stor städa men jag förbereder å städar i morgon istället tror jag.
Tänkte även ta en tur i morgon efter jag lämnat Tyra på dagis runt sjön... MEn då får Svea sitta i barnstolen. så jag ska flytta över den till Anders cykel... Tycker inte om min...
Jag måste köpa en ny... En bättre...
Så det önksar jag mig när jag fyller år =D


Nej nu måste jag sätta fart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0