Erik

Maria, Mike, Michaela, Jan, Erik, Rosie, Markus

Många M hahahha

Försöker att få tag på min kusin Erik som alla vet ligger på sjukhuset efter en allvarlig bilolycka i mars..

Han mår bra och är redan på rehab vilken är en enorm lättnad för oss alla =)

 

Skulle leta en bild på honom men hittar ingen som är ny så då tog jag denna.

Alla mormor´s barnbarn

Detta är från mormor´s begravning i februari.

En månad senare ligger erik på sjukhuset och kämpar!

En olycka kommer aldrig ensam heter det vel?!!

 

JAg testar att ringa hela tiden till dig erik, tills jag får tag på dig =)

SNart kommer jag oxå ner om det är så att jag får åka sj så kommer jag!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0