Kalas

Förra lördagen hade vi kalas för Tyra =)
Hela veckan hade det regnat och på lördagsmorgonen såg det grått ut för vårat kalas. MEN som vanligt när ja har något för barnen så kom solen och med den 25 grader =)
Kalaset var räddat

Anders var inte hemma, han fick lov att åka till akuten med Svea men hans bror robert hade kommit upp så han fick vara Anders =)

Allt gick jätte bra underdagen och även kalaset

När barnen kom var jag i fas vilket alltid är skönt..

Det kom prinsar och prinsessor från alla håll å kanter.
Barnen studsade och lekte..
När dom hade fikat och ätit allt från prinsesståratan och marängswichen så kom piraten och då fick dom leta efter en skatt i skogen.

Barnen hade jätte roligt med piraten..

Jag ska vissa lite kort så fort jag får dom..
Hade inte tid att ta kort sj så mästerfotografen robert fick ta..

Ska även vissa Tåratan som jag lyckades med måste jag ju säga.
en riktig prinssesa med kjol ;)


Idag ska vi på kalas till Estelle.. som vart 4 år i  Torsdags...

Tänkte ta cykeln ditt men inte i detta väder, då tar vi bil... =(
får ta en vända sen i kväll kanske.

Imorgon följer vi med Anders till orsa i 2 dagar.
Vilket ska bli roligt.... har en del som ska fixas så....

NEj hej hej

Bilder kommer snart som sagt!!!

Kommentarer
Postat av: roppert

Undra vart dom där bilderna tog vägen... kanske sjönk dom i Gopen... ;)

2010-05-23 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0