Lunch

 

Ja så här ser hon ut nu när vi äter mat =)

Selen är påkopplad...

Hon har ännu inte testat att resa sig, menj ag kan tänka mig att när hon gör det så kommer hon INTE bli glad ;)

 

Hon är vel för sött denna lille tokfia.

 

 

 

Idag hade jag utvecklingsamtal på dagis för Tyra, vilket gick jätte bra... vad skönt =)

Sen bar det av hem å försöka röja upp lite här hemma efter allas resor, måste ju vara fint när Anders nu tänker komma hem och göra det stökigt igen med sin resväska =)

Har även hunnit med bilen idag som var ett MÅSTE, då det luktade spya där inne... uch men jag tror och hoppas jag fick bort allt...

 

 


Här kommer en bild från akuten

 

Tjejerna i söndags kväll på akuten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0