Onsdag.....

Men självklart, varför inte???

Vaknar av att först gå på toan, under tiden hör jag Svea ligga å pratar i sängen går upp för att hämta henne, tittar ner i sägen för att hon ska vända på sig och se mig, vad möts jag av?
Jo ett hav av bajs..... NEJ!! bli inte sjuk nu!!!!

SÅ in med henne i duchen, ta ut alla sängkläder å lägga i tvätten, ger henne en liten flaska välling och den kommer upp igen, sen kommer det bara mer å mer...
Tyra han åka till dagis innan Svea började spy så vi får vel se.
MEn hon är ganska pigg mellan spyerna...

Men det är vel så klart att detta skulle hända nu, när jag är sj hemma... Men det går bra... Värre om Tyra oxå blir dålig..
Men jag hoppas att detta går över, vi ska ju ha kalas på lördag å den vill jag INTE ställa in för då har vi en 4 åring som kommer kasta eld på oss =)

Men jagska försöka börja baka lite idag så att det finns färdigt tills på lördag...
Måste även handla godis mm ...

Jaja jag hinner...

Nu blir det tat hänga tvätt å lägga i en ny maskin.... ska försöka tvätta upp allt idag....

Å vad jag skulle vilja ha många maskiner så man kunde tvätta allt på en gång, som när jag bodde i bojsen. 4 rejälla maskiner. 2 60 2  40 så var tvätten klar + 1 timme i torkskåp/torktumlare..... 2 timmar max.
Nu en hel dag.... men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0