Orsa...

Vi bestämde oss i förra veckan att vi kanske skulle följa med Anders till orsa denn avecka, då inte jag jobbar å vi inte har något planerat. så sagt och gjort. Nu är vi här =)

Går dagen spenderades med att kolla Orsa, finns en å annan mysig butik...

Skulle även besöka björnparken,men kom på det för sent så dom han stänga..

Vi bor på ett litet Hotellrum som just nu består av sängar.. hahah
Det är svea´s spjällsäng som tar mest plats. men allt har gått jätte bra. det tog en stund att få barnen att somna, men efter 3 gånger med alvin och gänget 2 så somnade även Tyra =)

Idag blir det att ta ett besök till Mora tänkte jag, kanske även hälsa på Emilia & Elton...

Ikväll styr vi bilen hem till Sågmyra igen och då kan jag te en tur med cykeln...

Jag gick upp 5 igår för att hinna en sväng innan vi åkte, men trodde att min runda tog längre tid än vad det gjorde så nu måste jag utöka..
Ska ha ett mål till nästa år att cykla cyklevasan =) Vad tror ni?
9 mil mellan Sälen å Mora...
Ja jag vill då försöka ialf..

Nej nu ska jag ta och plocka ihopa lite här på rummet... Efter mindre än 24 timmar så ser det ut som f*n =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jasså du har oxå blivit en cykelnörd?! ;-) Hänger gärna på när du ska cykla vasan!

2010-05-25 @ 09:03:29
URL: http://esteline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0