Svea

Ja vad händer våran lille tjej???
Vilken vecka detta har varit!!

Svea vaknade vid halv sju tiden och jag tog över henne till mig och Tyra där somnade hon om och sov säkert 1 timme, när vi kom upp fick hon lite juice ochsen somnade hon på mig igen efter det fick hon lite flinger för hon bara skrek efter mat, sen höll hon på att somna igen. jag hinner tänka att bra nu vänder det... japp detg jorde det fast inte som jag ville... Allt kommer upp igen och nu sover hon igen!!??
Ska testa att få i henne lite vätskeersättning annars är det akuten igen!

Nej nej jag ska göra allt för att den lilla vätskan ska få stanna.
hon orkar inte göra något bara ligger i soffan och sover...

mitt lilla hjärta...
Älskar dig så!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0