Trött...

Är trött på denna "magsjuka" nu..
Vill att min lille tjej ska bli frisk nu.
Skulle ha jobbat lite pass denna vecka men har fått ställa in allt..

I lördags när Tyra hade sitt prinsesskalas åkte Anders in med Sve atill akuten för att be dom kolla till henne.
Det slutade med att hon vart inlagd och fick dropp =(
Det kändes skönt att dom tog henne, Så det slutade med att dom vart isolerade.
EFter kalaset så åkte jag ditt för att byta av Anders. Han fick åka hem till sin bror å Tyra medans jag och Svea försökte roa oss på ett sterilt rum...

Söndagen fick vi åka hem vilket var skönt, men hennes magsjuka var inte över å vel hemma hamnade vi på ruta 1 igen.

idag trode jag att det var över men när vi stod utanför fabriken å väntade på Anders så spyde hon igen =(.
Sliter ut henne ur bilen och drar av henne kläderna, försöker torka rent så mycket som möjligt, in på trend och ska be om en påse, vem står där om inte ANDERS!!!ja ja vi åker hem =)

men nu till något roligare..
på onsdag åker jag med Hohanna till Gävle på en smygpremiär på:

 

Nu till den svåra frågan:

Vad ska jag ha på mig =D

 

Har hittat ett par så Snygga skor som jag är sugen på.

VAd säger ni?

 

 

 

 

Även denna är ju helt fantastisk..

 

Gjorde även en beställning på hm idag.. vart lite kläder till alla flickor i familjen. pojken fick vara utan =)

Nej nu ska jag vika klart tvätten sen Sova!!!

 


Kommentarer
Postat av: ana

tycker synd om er.... hahah att han ståg där o pratde med mig anders.. men till en annan sak.. skorna e helt underbara köp o sälj sen till mig!!!

2010-05-19 @ 23:44:52
Postat av: michaela

Ana. visst är dom fina =) SÄLJA är du galen =) här säljer man inga skor... Man spar i en egen garderob hihihi

2010-05-20 @ 07:00:18
URL: http://michaelaloow.blogg.se/
Postat av: Åsa

Lycko den som kan gå i sånna skor, klart som fn att du ska ha dom !!!

Nu ska du glamma och glömma alla kräkor. Krya på dig kram till Lilla Svea !!!

2010-05-20 @ 07:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0