Valborg!

Jaha då var det över =)

Dagen började med att Anders drog för att invetera på jobbet, så jag fick vara hemma å fixa allt =)
Men det gick bra..
jag gjorde i ordning all mat vi skulle bjuda gästerna på.

- sallad
- aoli
- yoghurt dressing
- bröd
- cremé brullé

+ städa lite och tog två lass med ris ner till brasan. Svea fick sitta i bärstolen medans jag fixade ute =)

Kl 18.00 kom Magnus & Lotte, med sig hade dom även Lotte´s pappa Bengt.

Vi bjöd på välkomnsdrink och sen högg vi in på räkfrossan =)

Efter att desserten var intagen var det dags för mig att gå ner till brasan för att börja sälja lotter..
Gick jätte bra, det flöt på bra och precis när kören var klar var även ALLA 3 ringar slut och vi kunde ha dragning.
Jag stammande fram lite vinnare i mikrofonen, men alla var nöjda tror jag.

EFter fyverkeriet gick vi hem och kollad på zorro.
Fick även uppgiften under kvällen att klippa magnus... Det vart bra och han vart nöjd =)

när gästerna hade gått hem så kollade jag och anders på tv en stund tills vi sommnade =D hahahahha
JA vi var trötta anders gick upp vid 5 och jag höll i gång hela dagen.
MEn tack för en trevlig kväll......


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag hörde inte att du stammade fram namnen, det lät ju hur bra som helst !!!

TACK för igår!!!

2010-05-05 @ 13:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0