Katastrof!!!!!

Ja det är vad man kan säga..

1:a jag kan sitta här en snabbis under Lunchtid ??? hur går det till?
Jo vi har typ ingen lunch idag ???? vad har hänt??
Snacka om att det är svårt att planera!
I måndags 104 Nytt rekord =)
Igår 65 =)
Idag 55!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ja jag vet ibland blir det så och ibörjade hade vi sånna hära luncher men ändå!!

Ja nu skiter vi i det och hoppas att det blir bättre i morgon =)

Ikväll blir det dubbel träning först zumba sen pilates =)
En sväng på crossen hade jag oxå tänkt.




Kommentarer
Postat av: Frida

ajajaj! Vad stod det på menyn idag då? Så att jag vet vilka rester ni har att bjussa på om jag tittar förbi! ;)

2010-10-20 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0