Martina

Japp idag kommer hon =) Äntligen ska jag få träffa henne..
Egentligen skulle hon ta med sig pojkvännen, men han skulle på fest, men det gör inget ( sorry daniel) men nu får jag träffa martina själv =)
Och det var inte igår kan jag lova.
Så jag började planera in vad vi skulle göra, då säger anders att han tar gärna barnen så kan vi gå ut å äta och bara umgås... Jippi.
Så sagt och gjort ikväll blir det middag å lite dryck för oss två.... Sen umgås vi med flickorna i morgon innan jag åker å jobbar.
Men hon kommerr edan nu till lunchen och hjälper till Underbara vän.. TACK!!!

 

Tydligen ingen bättre bild på denna dator =(



Jo då =)

 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0