Midvinterblot

 

Bokat å klart.. Eller ja nästan. Väntar på fakturan sen så =)

Ska bli riktigt roligt att få se..

det blir jag, Anders, ida och christer som ska få gå ut för en kväll utan barn =)

 

Tänkte höra med farmor å farfar om dom ville varabarnvakt, men jag bestämde mig för att prova en ny tjej som heter Michaela =)

Hoppas det går bra  för då har vi en till som kan hjälpa oss så slipper mamma å farmor dra så mycket med våra barn =)

 

ja det blir lång mellan gångerna, men det är så mycket att göra på dagarna så jag orkar inte på kvällen uppdatera om oss, jag vet att många vill läsa och jag ska bli bättre tror jag =)

Nu lär jag snart dra igång med lunchen, undra hur många gäster vi får idag?? Vågar inte längre tro något då det svänger lika mycket som en bergodalbana =)

jag skriver mera sen =)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Michaela de Vreeze

Det ska bli kul att ta hand om busfröna:) vi hörs mer om det sen :) Men tänkte att jag kunde hälsa på när jag kommer hem från egypten, så jag hinner träffa dom mer än en gång innan jag ska vara barnvakt :) Kram



Hoppas det går bra på Lunchen idag :)

2010-10-20 @ 10:50:28
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Michaela Lööw

Absolut.. det är bara att vi bestämmer en dag å börjar där =) Ha det så bra i egypten =) Kram

2010-10-20 @ 10:54:20
URL: http://michaelaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0