Sjuka barn =(

Idag när jag hämtade barnen på dagis så berättade fröken att hon hade planer på att ringa mig för att hämta Svea efter hennes middags lur, Svea hade varit så grinig, men det hade gått över.
Så dom ville att hon skulle vara hemma i morgon. hmmm jätte lätt när vi som egna  har 30 dagars karens.... ja det var bara att ringa mamma det, så nu kommer hon i morgon.

Men när vi kom hem så spårade Tyra ur som vanlig så hon fick vara på sitt rum, 17.30 satt jag på henne pyjamasen och läste bok för henne + att jag gav henne en napp och hon somnade på 2 röda.... den tjejen r så trött. så det känns helt rätt att ge henne nappen idag så att hon fick slappna av och sova.

 

Svea fick följa med Anders till mora för att fixa lite saker.

Å när dom kom hem fick hon en stor vällingflaska och sen sov hon oxå..

 

Svea har börjat med att vilja lyssna på radion när hon somnar.. gullunge... Så när dom lägger sig så slår jag på min lila rosa miniradio och så ligger dom där båda två och lyssnar..

Dom är så otroligt söta tillsammans dessa två

 

 

 

Nu blir det soffan å snart sängen..

Imorgon är det födelsedag =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0