Bowling

foto0892 (MMS)

Igår tog vi oss hela familjen ner till bowlingen i orsa. En jätte fin bowlinghall =) Vi började med att bowla en timme, och den som tog ledningen på en gång? ja det ser ni ju TYRA =) Vi körde 2 omgångar och resultatet vart. Anders 200 Tyra 199 Michaela 167. Min andra omgång var skit dåligt + att när jag skulle "kasta" i väg klotet så tappade jag den i golvet fast jag hade fingrarna kvar så jag stötte i tummen... Aj aj aj men men det var bara att köra vidare.. Efter bowlingen så intog vi lite mat i deras restaurang. Svea fick korv & strips, Tyra pannkaka, jag och anders åt kycklingklubbor och revbens. Inte världens godaste men det gick ner. Vart även en cider eller två... Men vi hade en super trevlig kväll hela familjen.. Och idag blir det även marknaden. Men nu när jag tittar ut så är det bara grått grått å åter grått så det blir att klä på sig ordentligt.. skalkläder på JAPP!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha! Kan du inte bara erkänna att TYRA är bättre än du på bowling? ;) Ont i handen, vem tror på det? ;D

2010-10-03 @ 21:23:01
Postat av: Michaela Lööw

OKey =)

JA TYra är bättre än mig, kan inte säga annat =) Men ont i handen fick jag =) hihihihi

Tyra är även bättre än sin pappa tycker jag, han fick bara flytt på slutet =)

2010-10-04 @ 07:03:12
URL: http://michaelaloow.blogg.se/
Postat av: Michaela de Vreeze

Hahaha måste ju säga att Anders tror att alla andra fuskar när det går dåligt för han :) eller så skyller han på Klotet :)



2010-10-20 @ 09:26:03
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0