Sovmorgon

Ja idag hände det TACK!!
Jag fick sova,
idag blir en lugn dag.. Skulle ha fått besök av martina men tyvärr är hon sjuk =(
Tyra ska på dokteater så då ska jag och svea passa på att gå en sväng.
Imorgon naklkas det frukost jobb och senare blir det en liten middag med nära å kära som kommer förbi och firar =)

Ska ju till ikea nästa lördag så igår satt jag och gjorde ens shopping lista, ska köpa delar till att bygga en garderob, skoskåp, en hylla till barnen + lite små saker.
Sen en del till hotellet... Ååååå längtar tills vi åker.
Får troligtvis med mig Carro å barnen oxå...
Aha kom på en sak, vi kan nog ta en bil ialf... Ska kolla Carro =)

Nej nu ska det fixas här hemma tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0