Träning

Igår var vi igång igen efter förkylningarna som avlöst varandra =)
och då var jag ju inte sen med att boka in 2 pass.. Fört zumba och efter det pilates.
Hade fått för mig att pilatses var andning mm men IKKE styrka styrka styrka.... Men det var roligt =)
Så nu tror jag onsdagarna är bokade framöver med dessa två pass =)
Har lite ont i rumpan idag efter allrull övning igår på ryggen..

Ibland blir det inte som man tänkt sig.
Jag älskar mitt jobb menj ag saknar allt/alla som finns i falun Å Sågmyra.... jag vill ha tillbaka mitt gammla liv inga dåliga minnen bara ha det bra.
Jag har det bra här oxå men kan sakna den socialbiten =)
Trivs med mitt jobb extakt detta jag är ute efter, men ändå...
Ja det blir nog bra..

Är oxå väldigt glad att johanna har kommit tillbaka till sin blogg, så jag vet vad som händer ihennes och flickrornas liv... saknar er så =)



Ikväll blir det en promenad/löp tur runt campingen skönt... jag har ett mål och jag SKA klara det =) till jul..
aaaa inte mycket gosaker nu inte.....

Jag ska vara "snygg" =) till dagen D!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0