Helg??

Ja det har tydligen varit helg, hmmm det har jag missat totalt ;)

Japp som förra helgen så vart det jobb, okey dey är inte så tugnt men man ska vara beredd hela tiden och finnas tillgänglig, det vart 11 timmar i går idag blir det inte lika mycket med veckan som kommer blir desto mer..

Så nu får vi lägga i en extra växel och löra på till den 14 maars då det lungnar ner sig på boende och aktiviterer =)




Barnen har varit i rättvik över natten och fått mysa med farmor & farfar. Tack till er som hjälper oss.. det är andra helgen i rad som dom är där.
Iveckan kommer mamma och får ta det största ansvaret över dom då det är jobb som gäller.
Därför ska det bli skönt att få åka 2 veckor och bara vara med dom.

Mamma har även fått lite jobb som hon ska fixa med. sy gardiner och sofföverdrag.
jag ska oxå kolla om det finns möjlighet att måla om i rummerna ( gästerna går först) så vi kanske kan få ett rum klart i veckan... spännande...
det får bli på kvällarna kanske.

Sen var det här med att byta bloggsida... jag jobbar på den andra men det är verkligen drygt att  byta sida... ;)

hihihih

men den kommer jag LOVAR!!!!

Nej nu ska vi planera lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0