Mardröm....

Ja det var många år sedan,men i natt så hade jag mardrömar som avslöste varadandra =(

Uch jag är så trött efter denna vecka och helg så jag sov så tugnt, Hörde inte ens telefonen som låg intill mig i soffan, ( inte bra) då jag hade jouren..
Men sen gick jag in till sängen och somnade på stört, och då kom dom..... Mardrömarna.... tror jag sparkade till anders och skrek....
ska försöka ta en ledig dag i veckan då helgen blir lika som denna och nästa vecka är det full fart varje dag + helgen igen då det är tjejvasa mm veckan efter lika samt den helgen ocå då det är vasaloppet...
veckan lite lugnare sen kommer det em kaos helg som jag måste lösa denna vecka. sen helgen efter det målning av matsal, helgen efter det fest/ pub kväll sen sen sen ska vi dra utomlands, men vi måste hem inann påsken då det är fulltställ igen..

Men åter till denna vecka... ska se om jag kan få in personal i morgon så ska jag vara ledig....det är anders förslag, jag vill egentligen inte lämna ( kostar pengar) men jag inser att jag måste..


Kommentarer
Postat av: Frida

Har ni bokat någon resa?

2011-02-14 @ 20:27:36
URL: http://axivi.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Du måste ladda batterierna! Kram bästa du!

2011-02-14 @ 22:17:06
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0