one piece!

 

Jag funderar strakt på att köpa denna..

Inte den snyggste klädesplagget jag sett men jag tror den är super skön att strossa runt i hemma.

Just nu är jag aldrig ehmma men ändå.. Efter duchen mm

hmmm tåls att fundera en liten stund till på.

 

Prsiet ligger på 1500 kr

 

Har hittat billigare men då enfärgare och jag VÄGRAR se ut som en gris ;)

hahhaha nej någon detalj ska det vara om jag ska ha en..

kollar även på dom till flickorna..

men lite dyrt så jag håller koll på tradera oxå ;)

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tror att allt klär en skönhet... Du skulle vara jättefin i en sån dress, det tror jag, så om du tycker att du har råd så tycker jag att du ska köpa en!!!

2011-02-27 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0