Onsdag = Mycket gjort

Japp idag har varit en lugn dag men fått en hel del gjort, men inte allt jag ska ha få gjort, men det är en dag  i morgon oxå som tur är!

Idag hade jag ett bra möte med några underbara flickor ;)
Vi fick mycket gjort och nu känns det som att vi vet vad som händer =)

Sen har jag städat lite rum, och nu har jag gjort i ordning för ett årsmöte för kommunen, så nu sitter jag i repan och jobbar lite och väntar på att dom ska bli klara ( hmm började nyss)
frukosten är färdigställd i kylen dricka fyllen ska jag fylla upp och lite annat smått och gott när jag ändå är här nere.
Farmor är med barnen då Anders drog i väg till rättvik för att ha föreläsning..

Imorgon drar jag med mig flickorna till mora för att bada
på fredag blir det jobb sen drar anders till kalmar och kommer hem på lördag.
Jag måste hjälpa till på frukosten på lördag morgon sen är det kalas, teater och inchek som gäller jag vet jag har skrivit detta förrut, men jag måste själv inse hur mycket jobb som väntar...

Peronalen till vasalopps veckorna måste bli klart ja det är mycket...

Nej nu jobba!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0