respekt!?!?!!?

Ja alla pratar om respekt till den ena och den andra.
Men att hela tiden säga att den ena inte visar det med samtidigt inte gör det själv gör mig så irriterad!!!!!!!!!!

Men idag ska vi vara glada =)

För idag blir det bussssssss åå jag ser verkligen fram emot det.



Funderar även på att ta mig ett varv ute i byn och se mig omkring eller lyssna på musik och få motion, om vi nu kommer till ett varmare land måste MÅSTE jag gå ner lite till... Nu blir det hård körning så gott det går....













Nej nu har gästen ätit klart, då ska jag plocka ihop kollatill rummerna och sen krypa ner en stund i sängen sen ut och GÅ... har man ett mål så har man..
Mona her i come =)

Kommentarer
Postat av: Mona

rätt ! vi åker å hämtar släpvagnen nu..men finns nog i fagorna snart igen å laddar ;)

2011-02-05 @ 10:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0