Tidag = Ledig!!

Ja denna dag gick i ledighets tecknet.

 

Dagen började med en sväng till solariumet ;)

sen till Sågmyra där jag träffade på Johanna ( saknad) och åsa, maya ulrika medflera..

Shoppade lite kläder till flickorna

Sen bar det av till Falun där jag träffade LILLA Lava!

Ja hon är liten 2300g

jag såg henne knappt i babysittern =D

 

 

Jag med lille Lava <3

 

När jag tjajat klart med Sigge så bar det av till Maria för att lämna en TIDIG present.

Pratade lite och myste med william..

Sen hem.

svängde in på gymmet sen sväng oxå

 

 

Kortet är inte från idag ;)

Sprang 5 km och sen lite maskiner, gav mig sen..

 

Har nyss ätit och ska hoppa in i duchen så fort Tyra lagt sig sen kommer jag krypa ner i soffan..

 

Imorgon blir det Mycket jobb från morgon till kväll.... =)

 


Kommentarer
Postat av: Anette Berghäll

Hej! Vilken fin blogg du har. Jätte fina bilder på dig och familjen och snygg design på. Vi är skyldig dig en rosa hood tröja (den du kommenterade på Orsa Outdoors fb sida) som tack för tipset om auktioner på fb. Hör av dig om storlek så kan jag ta med en till Tjejkvällen på Hotellet.

Kram Anette

2011-02-15 @ 20:25:50
Postat av: kerdtin

fyfan vad du är bra som orkar med allt. jag har varit till skönvik i dag det blev inte roligt mrd den resan jag fick veta att jag har börgan till det dära som heter fibroalergi tror jag det heter. så nu vet jag varför jag har verk hela tiden. skit men dom säger att jag har tur som är i börgan av det.kram k-h

2011-02-15 @ 22:58:27
Postat av: Åsa

Det var roligt att se dig idag !!!

2011-02-16 @ 08:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0