Helg

Japp helgen jag har fasat för i veckor som bara var ett stort svart moln och jag visste varken ut eller in =(
Men under veckan så började bitar att falla på plats och idag på em så löste det sista sig, så nu får inget gå fel för då vet jag inte hur jag gör...
Jag har suttit i telefonen i timmar tankarna har snurrat letandet har på gått men nu så.
Nu ska jag bara ta mig igenom helgen som innebär  långpanna på fredag 06.30 till 04.00 upp 07.30 frukost sen aktivitet på sjön med speed on ice lite mys med mister udd sen jobba igen mellan 16- 03.00 på Söndag fyller älsklingen 2 år snacka om att tiden går snabbt..
Då blir det kalas på leklandet och då vi bestämde detta i går så blir det inte så många barn men men så är det ibland..

sen blir det en ny vecka, men det ser ut som att helgerna blir lunga ialf.....
fast vi ska måla nästa helg + middag på söndag i rättvik och helgen efter det är det kalas i Falun sen åker vi på tisdagen.
Ska hnna packa och köpa allt som sak vara med..

Håller på att kolla på passfodral ( onödigt japp men fint )

Nej några avsnitt av sex and the city sen sängen.... Lite ont i huvudet har jag haft några dagar nu :(
men det får man stå ut med, i morgon måste jag oxå till mora och fixa present och kläder till Svea <3

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0