Lista!

Sitter här på morgon kvisten och gör en liten nja kan diskuteras lista på allt som ska tas med på resan,
det är ett å annat att tänka på med 2 små barn som ska följa,

på måndag är jag ledig och då blir det en tripp till Falun =D Maria kan du ses, johanna?
Frida vet jag jobbar =(
ska åka tidigt och sen hem för att hämta barnen.
Carro får jag träffa på lördagen den 26 =D

På tisdag ska vi ner och fixa pass till flickorna, eu- kort är beställda, sen blir det en tripp till apoteket ;)

Det känns så overkligt men skönt...

Igår var vi tillbaka  till det normala med frukost och slut tider, idag gick vi tillbaka till det onormala ;)
frukost 5.30 vakande 5.22 aaa panik.. men jag hann,

Idag blir det en lång dag, frukost, lunch, packa till tjejerna, skicka i väg dom till rättvik, ner och jobba middags gäster i kväll, sen frukost i morgon. lite ledigt jobba kvällen, sova, frukost från 03.00 lite ledigt sen jobba kvällen.... Sen är det faktiskt slut på vasa tiderna för detta år.. och som det känns just nu så har det gått bra =D

Nästa helg är det full bokat och lite mer :/ hmm lösning hoppas jag på, då är det frukost för min del igen samt jobb på kvällarna, nu måste jag lösa barnvakt bara då rättvik åker till sthlm på roligheter!

Vi kör fredag och lördag pubkväll i källaren + eventuellt en pub meny...
På söndag är det kalas för svea som blir 2 år,

Helgen efter det är det målning och middag för gammel framor i rättvik.
Helgen efter det är det dags för pubkväll igen på fredag den 25 mars,
kalas i falun på lördag och hmm
det var något på söndagen oxå....

jajaj sen packa mm under den komna tiden sen åker vi på tisdag.
under denna tid ska vi även lära upp robert som kommer och tar över hotellet, sätta in elena lite samt fixa så att allt finns hemma till informationen och maten =)

oj det är mycket som ska göras hela tiden...




Igår var jag och tyra ute och åkte skidor i eljusspåret.
Hon åkte 1,4 km, dukitga tjejen.
Orsa sk hade en liten ute aktivitet igår som vi kollade lite på, och nu skahon få börja till hösten =) Tyra var helt överlycklig när tränaren sa det...

Hon älskar verkligen att åka skidor.
Hon hade lätt kunna tagit sig 2 varv till run i spåret, men var lite för nysiken på aktiviteterna ;)

Vi hade ialf ett väldigt roligt samtal under rundorna ;)

T: jag är kär!
M. jaha ivem då?
T: rabblar upp ALLA hon känner
M oj det var många, hur är et när man är kär?
T: man är snäll, man säger snälla saker, man sätter på sig fina kläder, man gör sig fin, man ger presenter, man lyssnar... mm
M: ( ja vad ska man säga) jag ler och tyra pratar vidare om något helt annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0