vasaloppet

foto1117 (MMS)

Idag efter frukost och några timmars sömn så tog jag och Anders oss ner för att kolla in vasaloppet, vi missade tyvärr vinnaren med 3 min men men vi fick se tjejvinnaren i alf. Vi gick en sväng och kollade lite innan vi köpte hamburgare och drog oss hem för att kolla på 5 milen. Vi satt oss i soffan nere i sällskapsrummet och där somnade vi hahah det skulle ha varit en syn våra gäster inte skulle ha sett och det slapp dom.. kollade på målgången sen drog anders på sig kockkläderna och började jobba, jag gjorde mitt i natt ;) jag gick med obbe och har ny städat ett rum, nu hallen innan jag ska gå ner och börja jobba igen..... Imorgon är det ledig dag vilket känns super skönt ska försöka och inte stressa ;)


Kommentarer
Postat av: MIlla

MICHAELA LÖÖW hur jävla snygg får man bli?!?!?!



Fan va fin du är blomman!!!!!!!

2011-03-06 @ 21:35:52
URL: http://mirrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0