Över???

Är det verkligen så?
Ja jag tror det. ialf om ca 2 timmar då alla vasalopps åkare lämnar hotellet för denna gång.
Lite trsit med samtidigt skönt, jag har lärt mig lite om hur det fungerar med tider mm så till nästa år bättre planering  ;)

Fransmänen som i går fick ett litet ambulansbeskök, är nu fullgrupp igen vilket känns bra då dom åker från oss vid 7 och ska ta sig till planet i sthlm, lite nervöst var det igår när ambulanspersonalen ville ta med gästen till sjukhuset och ge dropp och när dom inte kunde lova att han fick åka då det var fullt upp på sjukhuset.

denna vecka har vi mycket som behöver fixas med inför helgen som oxå är fullbokad.
Barnvakt behövs oxå!!!!!

Idag är en ledig dag och den var planerad till att åka till Falun och umgås med Maria, men just nu vet jag inte hur det blir, då jag känner hur kroppen är helt slut, men vi får se <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0