Resevagn!!

Har hittat en resevagn till Svea =)

En super smidig och liten vagn, man kan ha den som handbagas på planet, fästa den på cykeln och det mina vänner kan jag lova att kommer bli använt.
i somras var det lite jobbigt när vi cyklade till lager tex och skulle gå runt där, inte orkade jag koppla av cykelvagnen för att skjutsa runt svea i, men nu kan jag cykla till mora och kunna gå runt med vagn. man fäster vagnen bak vid pakethållaren =)

 

På cykeln

 

 

ihop packad och beräknad som handbagage =)

 

Vagnen ligger runt 2999 kr, men letar man så hittar man billigare...

 

Hittade en super fin rosa, men det var såld =(

så nu satsar jag på en röd!

Så denna vagn ska få följa oss på resan ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! halkade in på din blogg genom Åsa`s blogg och tänkte bara säga att jag har en Quinny Zapp färg strawberry till salu med alla tillbehör som väska och cykelfästen och maxicosi fästen och ett transparant regnskydd. Den är testkörd 1 gång på ca 10 min så den är helt ny. Tänkte sälja den för 1500:- Om du är intresserad så kan du maila på [email protected] mvh Låtta

2011-03-05 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0